Tuesday, November 23, 2010

T.E.R.I.M.A K.A.S.I.H










Alhamdulillah. Syukur Ke Hadrat Ilahi, Oh Allah. Thank You.



Terima Kasih juga Kepada;

Shuhaimi mohd yusof (bagi permission)
Ariah ahmad (bagi permission)
Nur Shahirah Muhammad Idris
Fatin Atiqah Baharuddin
Nazzatul Aqilah
Ammar Amirul


1) Ali Baba ; Gila function. Okay aku first time tau naik. Genting pun tak sampai lg

2) Space Shuttle ; nampak noob je tp geli doh perut aku. (naik 2 kali bhaii)

3) Space cowboy ; macam tutt. lotih bolikat aku wey. poning. mcm kanak2 je

4) Bumper cars ; best best langgar undang2. Sorry Ammar Amirul, lutut kamu berdarah kah? tu lah kaki panjang sangat.

5) Main Itik ;hahaha, gua dapat rubic cube ! okay lah kann daripada dpt ultraman,kereta ben 10, dengan Cube ABC. dah la sampai huruf X je. hahaha

6) Dart ; ceh kali ni tak dapat apa2. time haritu dapat jugak lah pen !



Banyak gak aku membazir td. Tp kalau gembira, tak membazir kannnn?



Alhamdulillah. Best best best :)

1 comment:

shiracro (^__^) said...

hahaha...atlast cube abc 2 ak taw binatang HIPOPOCAMPUS..gi blaja gak binatang nie..hahaha...

bez la..tp klu ad peti cadangan ak nk wat cdagan...byk y x cukop 2...hahha