Thursday, September 30, 2010

Entri bodoh seterusnya


Sebaik sahaja tiba di bilik beberapa jam yang lalu. Daku terkezurt. Perh, apahal dgn beliau ni?
(Beliau merupakan roomate aku kat sini)

Weh,kenapa beliau ni?
Mata merah,hidung merah.

Beliau memang dah seminggu selsema,so tak perasan sangat.
Then i realized she was talking to someone, ouh she was on the phone.

she discovered his ex-bodoh boyfriend with someone else.
so she was hardly crying and asked for explanation from that stupid jackass.


Motif entri ni nak cakap:

1) selagi kita boleh elak untuk ada relationship elak lah
2) bagi aku lagi cool kalau kau tengok dari jauh je, so that cinta kau lagi pure
3) kalau rasa teringin sangat bercouple ni, why don't you layan romance movie/novel/song
4) tapi kalau agak-agak dah sampai seru nak kahwin tu, carik lah.



Aku belum pernah couple lagi tapi dah macam-macam jenis cara couple and macam-macam jenis cara putus aku dah tengok.




Ada dua situasi yang buat aku terlintas rasa nak berteman. Gosh disgusting !


1) Gaduh dengan kawan perempuan

2) Kena angkat barang banyak or berat-berat or tak sampai nak ambik barang



hahaha <3



Saya ada la jugak usha-usha someone ni.


Eh, usha-usha tu bukan in term of pegi approach eh.

cuma senyap-senyap ambik tau pasal dia.



hah ! i can't believe i typed this !


Mencapub nak mati.


Ok I'm Done with this shits

No comments: