Thursday, June 23, 2011

Rumah Sewa

Dekat sini lah aku belajar beberapa perkara baru.
Alhamdulillah.
Terima Kasih.


1) How to potong telur masin.

Izzat ajar, rupanya-rupanya ketuk dulu bagi merekah then baru boleh potong.
Kalau tak, kau tau macam mana aku buat?
Potong seolah-olah kulit telur tu lembut ! Silap bulan makan tangan beb !


2) Jangan buat air manis-manis !

Damn ! aku kalau buat air, konfomm dierang cakap;

'Manis nyaaaaaa'
'Weh berapa tan gula taruk dalam?'
'Mak datuk manis diaa'

Shitt, buat air pun tak lepas ! Damn damn dum bunyi mercun~


Aigoo, apa pun tak bolehh



3) Cek pintu dah kunci ke belum.

Pernah kot pintu tak kunci. Perhh bahaya la doh


4)Ookay cici dah datang gua kena sambung buat assignment BEL.


Nanti gua tambahh

1 comment:

aiQa said...

Naaa,entry nak kasi aku jeles lettew..........