Thursday, October 7, 2010

Takut Vs Tak Takut

Situasi Takut 1 :


Mak,kau dah nak tdo ke? (mak ialah spesies kawan yg baru) ala, cepatnye. Gua tak leh tdo ni. Tp rasa cam nak berak ni. Mak, kau dah tdo ke? Mak bangun la, teman aku g jamban nih. Aku TAKUT


Situasi Takut 2 :


Eh,takut la nak g jumpa madam. Nanti kalau dia tanya nape tak datang semalam? Aku nak jawab ape doh? Gtau dia yg aku keluar date ngn Zahiril ? Memang tak la. CUAK la wei

Situasi Takut 3 :


Alamak ai, TAKUT la nak tegur dia. Alah bukan aku yang buat dia dulu lagi pun. Yang dia nak sensitif-sensitif sangat ni kenapa? (Dung dung dung)


Situasi Takut 4 :


Ha? kena nak pegi kelas sorang-sorang ke? Tak nak lah,takut. Tak yah g kelas la hari ni.Nanti kena lalu tasik sorang-sorang. Tak mo TAKUT.


Situasi Takut 5 :

Tingkat berapa rumah you? 17? whoaa. perh cool syarl. Mana yg you kata boleh nampak swimming pool tu? Sini,? balkoni ni? wahh cantiknya. Ei, tapi tingginya! TAKUT la, kalau jatuh camne?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Situasi Tak Takut 1:


Baby, rileks la. Mane ade orang nampak. Come lah here. Ala rileks la,dalam semak mana ada orang nampak lagi pun tasik ni malam-malam takde orang. Come. Mai che' mai. Mai kat abang. x_x


Situasi Tak Takut 2 :


Bak sini kertas kau, lecturer tak pandang tu. Eh macam mane kau dapat EOQ dia ni? kau guna method mana? Macam mana doh, barbie betul la. Bak la kertas kau tu ha, kedekut syarl. Takde lah, lecturer tak nampak.


Situasi Tak Takut 3 :

Eh, mak lu tau tak lu keluar ngn Zahiril pegi Pavillion semalam? Nak mampus? Kalau mak lu tau, mati gua kena sembelih bai. Gua kata lu pegi training Volley ball. Alah lek ar, Mak gua tak kan tau punya !


Situasi Tak Takut 4 :


Gila la kau. Kau buat kat mana? Boleh percaya ke ni? Tak de side effect ke? Ni kalau mati susah ni. Tak takut ke pakai susuk? Alah ape nak takut, nanti buang la.


Situasi Tak Takut 5 :

Sembahyang subuh pagi tadi? Urm? Takk.

No comments: