Thursday, May 20, 2010

Kejadian

Harini dah masuk hari kedua semenjak perkara tu berlaku. Aku tak salahkan sesiapa. aku salahkan diri sendiri. Aku tau memang dari awal, semua salah aku. Aku yang tak berbuat apa-apa. Bila dah jadi macam ni nak salahkan siapa? Sakit memang sakit. Pening? Ya, aku pening. Tapi, aku tak akan berhenti. Aku tak akan mengaku kalah. (dah macam iklan MILO pulak)


Aku tak salahkan Akhmal Aliff kerana berkata " Boleh, kau boleh punya. Among pun boleh buat tak kan kau tak boleh? "

Juga tak akan salahkan dia kerana berkata " Jangan bernafas guna mulut. guna hidung! Kurangkan bercakap! "

Aku tak sangka aku buat akhirnya. Sekali direct. Second time sikit-sikit.

Thanks mama kerana invite saya malam tu.
Akhmal Aliff, terima kasih kerana membel.

Sakit harini sebab;


Saya tak buat cooling down lepas LARIAN 2 ROUND dan JALANAN 3 ROUND.
Tak sangka aku boleh lari satu pusingan tanpa henti. Whooohooo



Aku makhluk 83 kg yang malas bergerak :)



Habis satu pusingan walaupun macam nak mampus lepas tu!

No comments: